Mot Framtiden!

Jag fick ju ett nytt sims igår och det nya sim:set var IN I FRAMTIDEEEEN! (finally). jag gjorde en gubbe lite random för att testa allt nytt, hennes namn fick bli kelly future XD
 
 
hann bara skaffa mig ett hus så dök någon tidportal upp på gården och ut hoppade någon blå konstig kille som tydligen är en känd tidsresensär. hans portal hade gått sönder så man fick i jobb att hitta några flaskor (?) som han kunde fixa portalen med, i gentjänst så fick man en tidklanender och använda hans portal till framtiden *-*
 hoppar in i FRAMTIDEN!
väl inne i framtiden så möter jag tidsresenären som ger mig en massa uppdrag samtidigt som jag utforskar 'osias landig' som nu den lilla staden hette
 
liten del av staden
är fortfarande kvar i framtiden, är helt fast vid osias *-* allt är så himla vackert och det finns så mycket skatter och gömda platser som bara väntar att få bli upptäckta! kommer stanna i osias tills jag öppnat något gammalt krasat ufo och fått upp avancerad teknik till nivå 10 ( är på 7 nu) om jag måste säga det längtar jag lite hem till den gamla tiden, där inga flygande bilar finns som kör igenom en 2000 gånger ^^
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0